Leírás

Ezen az oldalon olyan játékajánlásokat láthattok, amelyekkel helyi hálózatban lehet játszani (CSAK offline LAN-ban, tehát internetcsatlakozás nélkül). Csak az általunk kipróbált és ajánlott játékok kerülnek fel!

Események

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

LAN-os játékok

Címkék

Mobil 1 Rally Championship

2014.07.19. 14:00 Csubi8

Miközben ide a blogra készítettem a cikkeket, előtört belőlem a nosztalgia és próbáltam beszerezni az interneten azokat az első játékokat, amelyeket nyomattam réges-régen. (megnézve persze lan-party szemmel)

Visszaemlékeztem, hogy volt egy autós/ralis játék, ami annak idején nagyon tetszett és bár nem játszottam végig, szinte mindenkinek kölcsönadtam, mintha a világ legjobb játéka lett volna. Ez a Mobil 1 Rally Championship volt 1999-ből. Az emlékek idővel megszépülnek - szokták mondani, jöjjön hát a játékról alkotott véleményem 2000-ből és 2014-ből.

2000: hihetetlen játék, magával ragadó, profi grafikával, lehet benne éjszaka is menni, 22 féle autó, 36 féle pálya, és nézd: világít a kocsi lámpája, van hó, eső, Öcséééém: törik az autó... és utána visszatudod nézni a versenyt... ennél jobb játékot egyszerűen nem fognak tudni csinálni!

2014: ócska szemét, igazi ipari hulladék, ami sosem hagy nyerni, fizika mint olyan nem létezik, a havas pályán annyi esélyem volt irányítani az autót, mint szélviharban A4-es lapon egyensúlyozni 10 deka mákot. Egy szimulátor-bajnokság végén már lavorban ültem a rólam spriccelő izzadság miatt, ujjaim görcsben zsibbadva kóvályogtak a billentyűzet nyilai mentén, a hangok 5 percig elviselhetők, utána inkább beraktam egy végtelenített CD-t, amelyen ütvefúróznak - az elviselhetőbb; ráadásul hosszabb játékmenetek után össze-vissza megy a hang, majd végül elnémul. A térkép, mint olyan használhatatlan, mert egyenesnek mutatja az utat, közben meg fákkal erősen tarkított sikánokon kell átvágni. Persze idővel az autón minden elromlik (mégha vigyázol is rá) és egy idő után már csak balra kanyarodik és persze sötétben elmegy a lámpa... No, és amit mindenki tud a valóságból, hogyha az autó letér az útról és elkapja a füvet, akkor az drasztikusan lelassítja az autót, ugye...

Én már végig játszottam egy halom autós gammát (szeretem is őket), de ezt... csak mazohisták számára ajánlom, mert a mai játékok legalább hagynak kicsit nyerni, egy-egy ügyes húzásért kapsz jutalom pontokat, videókat, egyéb extrákat, van benne sikerélményed, ez viszont maga a játékosok megszégyenítése, arcul köpése és bokán vizelése.

ÉS EZ A JÁTÉK a következő értékeléseket kapta:
- 5/5 Game of the Month - Maxim
- PC Gaming World - Five Star Classic Award
- PC Home - 96% Gold Award

Persze egy dolog a gép ellen játszani; gyerünk, csapassuk Multiplayerben! A modemes csatlakozás mellett van TCP/IP lehetőség is, játszhatunk ARCADE és SZIMULÁTOR módban, de olyan csapnivalóan instabil hálózati résszel, hogy az ezért felelős fejlesztőnek betekerném a házát (használt) WC papírral (amúgy max 8 játékos).

Mellesleg: honnan tudhatod, hogy régi játékkal van dolgod?
- 1 CD-s telepítő,
- a mentés ikon egy FLOPPY lemez,
- a futam videójának mentés ikonja - kapaszkodj - egy VHS kazetta,
- a multiplayer ikonja katódsugárcsöves monitoros számítógépek. :D

Szóval egy igazi időutazás volt a játék, bár azt hittem kellemesebb lesz a találkozás.

Ne próbáljátok ki ezt a játékot, tényleg ne. Én szóltam. (nem is kerül fel a jobb oldalon található "dicsőségfalra" a játék, az ajánlottak közé). Aki mégis rászánja magát, annak itt vannak a CHEAT-ek (mert ezekben a régi játékokban még voltak):

A PLAYER 4-hez ird be az alábbi nevek közül valamelyiket:
A8 bajnokság kioldása: WORLD CLASS
A8 csoportos autók time trial és single race módban: TURBO CHALLENGE
Citroen WRC autó: MAX POWER
Citroen Saxo WRC autó: THROW ME A BONE
Plusz energia arcade módban: ARCADE UNLIMITED
Arcade módban nyomj T gombot extra szervíz időhöz: GIVE ME TIME
Arcade mód meglepetések: ARCADE ACTION
R/C autó: RADIO CAR
Bonus autó: FURRY DICE
Bonus autó: GROUP B
Bonus autó: LAMBAAGHINI
Bonus autó: MF HOTBACK
Bonus autó: MOOSERATI
Bonus autó: PRECIOUS THINGS
Bonus autó: SPUD CAR
Bonus autó: TREE HUGGER

Ajánlott gépkövetelmény:
CPU: Pentium III 500 MHz vagy AMD K7 500MHz
Op rendszer: Windows 95 vagy 98
RAM: 128 MB RAM
HDD: 650 MB
VGA: 16 MB+ 3D video card
32x CD-ROM
Direct X 6.1

ui.: a legidegesítőbb persze az, hogy a cikk megírása után ismét leülök a játék elé, mert úgyis végigviszem ezt a pudvás játékot.

Szólj hozzá!

Címkék: autós

A bejegyzés trackback címe:

https://lanparty.blog.hu/api/trackback/id/tr946513515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása