Leírás

Ezen az oldalon olyan játékajánlásokat láthattok, amelyekkel helyi hálózatban lehet játszani (CSAK offline LAN-ban, tehát internetcsatlakozás nélkül). Csak az általunk kipróbált és ajánlott játékok kerülnek fel!

Események

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

LAN-os játékok

Címkék

Dead Island

2013.11.06. 10:24 Csubi8

Korábban már beszéltünk egy túlélő-horror-zombi játékról, a Left 4 Dead 2-ről, de itt a Dead Island nevű játékunk is, amelyik 2011-ben jelent meg. Az összehasonlítás értelmetlen: a Dead Island-ben egy hatalmas szabadon bejárható sziget van, mi választhatjuk ki a küldetéseket, a játék során pénzt és XP-t gyűjtögetve bontogathatjuk ki az extrákat, mehetünk autóval egyik helyről a másikra (akár mind a négyen, miközben kooperatívban toljuk), lőfegyverekkel a játék során alig találkozunk, maradnak a házi készítésű nagymama lekvá... izé... kések, fa lecek, baseball ütők, evezők, stb.

Szerencsére nem ömlenek a nyakunkba olyan szinten az élőhalottak, mint a Left4Dead 2-ben, úgyhogy van idő élvezni a grafikát, a küldetéseket, stb. Nagyon élvezetes! Talán annyi az egyetlen "hátrány", hogy ebben nincs annyi mód LANozni, csak a 4 személyes kooperatív kampány van.

Szóval ez a játék is rábírható az offline LAN-ra: a mellékelt mappában található fájlokat kell bemásolni a játék könyvtárába. Annyit fontos megjegyeznem, hogy a prológot, azaz a bevezetőt muszáj megcsinálni (mindenkinek külön-külön), csak utána lehet csatlakozni és közösen játszani.

Aki még nem próbálta a játékot, itt elolvashatja a magyar nyelvű tesztet.

Ajánlott gépigény:
CPU: Core2Duo 2.66 Ghz
RAM: 4 GB
VGA: 512 MB / 1 GB
HDD: ~7 GB

A következő módon lehet vele játszani LANban:

1. Kell a játékból a Reloaded változat,

2. Legyen felrakva a legújabb DirectX és a Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x32 változat).

3. Másold fel a fent említett fájlokat a játék mappájába!

4. Legyen fent a gépeden a STEAM program és OFFLINE módban legyél benne! Ez nagyon fontos!

5. NE legyen élő internet kapcsolatod! Húzd ki, tiltsd le!

6. Játék elindít, prológ végigjátszik és utána (Chapter 1) már látni fogjátok egymást a programban.

(Ha nem megy, akkor még kell statikus IP cím, vagy tűzfal letiltás/engedélyezés)

 

Van még egy változat, amikor VAN internetkapcsolatod és a STEAM programban felvetted a társaid barátoknak (add friends). Így is lehet játszani vele!

4 komment

Címkék: zombi coop FPS Lan

A bejegyzés trackback címe:

https://lanparty.blog.hu/api/trackback/id/tr895617726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kondacs Pál 2014.06.12. 19:35:03

Sziasztok! Nagyon faja az oldal de jelen esetben a szóban forgó game nekünk ezekkel a fájlokkal nem működik. (sok mindent kipróbáltunk már) Lehet, hogy az alap gamével van gond? Kérlek segítsetek mert kb fél éve keresem a megoldást. (nemrég találtam rá erre az oldalra) Előre is köszi a segítséget!

SZU 2014.12.12. 10:43:28

@Kondacs Pál:

Ha nagyon nem tudsz vele dülőre jutni, akkor keress rá a Tunngle Dead Island kifejezésre.

Egyébként ott egy nagy rakás játékról van infó, ami megy lanon, de java része nem offline, hanem online lan (VPN). Azt hiszem 4 fős coop játékoknál simán megoldható hogy akinél összeül a 4 fő, az a routerén keresztül megosztja a netét akár Wifin akár switchen keresztül.

Gergely Rózsahegyi 2019.12.28. 00:42:30

Sziasztok! Ez a leírás és a fent említett fájlok a Riptide-dal is működik? Mert leszedtem a (Dead Island Riptide)Reloaded változatot ami tökéletesen működik, egyjátékos módban kijátszottam vele a játékot, de szeretnék itthon lanolni, letöltöttem a fájlokat, bemásoltam de nem indul a játék. Amúgy sem értem, mert a "fent említett fájlok" -ban 4 mappa van abban update 1,-2,-3 . Szóval másoltam mindent egymás után -nem indult a játék, csak update 1ben levőket- nem indult, csak update 2-őt- nem indult, csak a lan fix-et, ott meg el indult és játszottam vele, de nem menti az állást a játék...
Rengeteg variációval próbálkoztam (közöttük uninstaláltam a játékot és újratelepítettem , összesen vagy 8-szor)sehogy sem megy. Légyszíves írjátok meg pontról pontra, hogy mi a menete a LAN-ra alkalmassá tételnek. Pontosan melyik mappából kell átmásolni melyik fájlokat és a tömörített fájlokat ki kell e csomagolni (én kicsomagoltam és úgy próbálkoztam) és a régi fájlokra lecserélni kell-e vagy megtartani a régi fájlokat (ezeknél is kipróbáltam több variációt)
.

Gergely Rózsahegyi 2019.12.28. 00:50:16

ELfelejtettem evvel kezdeni: a Dead Island Riptide leírásban említett fájlokat nem lehet letölteni.
süti beállítások módosítása