Leírás

Ezen az oldalon olyan játékajánlásokat láthattok, amelyekkel helyi hálózatban lehet játszani (CSAK offline LAN-ban, tehát internetcsatlakozás nélkül). Csak az általunk kipróbált és ajánlott játékok kerülnek fel!

Események

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

LAN-os játékok

Címkék

Killing Floor 2

2015.12.18. 14:04 Csubi8

Tudom, mivel játszol karácsonykor... Nem az öcséd matchbox-aival, nem hugicád Barbie-erdejével, hanem a Killing Floor második részével!

Komoly vérfrissítésen (haha) esett át a program, új motor dübörög a játék alatt, amelyben túlélőmódban lehet irtani a zombikat EZERREL! Persze haverokkal, mert csak úgy érdekes. Az alábbi oldalról tudjátok leszedni a játékot: https://mega.nz/#F!oBkw0Lgb!b9VYhX0EqlFzPKL64RN-NQ (köszönet SZUnak), amelyben már ki van ütve a maximális 6 játékos (tehát elvileg 16-an is játszhatunk vele).

A játék nem könnyű, nem árt előtte gyakorolni, már csak a szint ugrások miatt is, mert 0-ás szinten elég durva, még úgyis ha többen vagyunk. A játékot (mind a szervernek, mind a csatlakozó játékosoknak) a mappában található Launcher-el kell indítani és ott beállítani a dolgokat.

Itt lehet olvasni a játékról tesztet, de a videó szerintem elég jól visszadja a lényeget.

Lehet próbálkozni a rank hack-eléssel, ami nem egyszerű, ráadásul minden NICKnév váltásnál újra kell csinálni: https://www.cheatengine.org/forum/viewtopic.php?p=5609932&sid=8aad2b8b99da50d8cdcc4615d2aaaaf8

Kellemes ünnepeket! TOLJÁTOK!

Ajánlott gépigény:
CPU: Core 2 Quad Q9550 2.83GHz vagy Phenom II X4 955
RAM: 4 GB
VGA: GeForce GTX 560 vagy Radeon HD 6950
HDD: 14.5 GB

EXTRA köszönet SZUnak a játékért, a tippekért, tesztelésért!

22 komment

Címkék: zombi coop FPS Lan

A bejegyzés trackback címe:

https://lanparty.blog.hu/api/trackback/id/tr18182042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZU 2015.12.29. 09:03:50

Jó lett a cikk!

A 16 fős limitet én égettem bele, de természetesen elborultak nyomhatják 64-en is akár, csak át kell írni egy fileban. Ebben kell átszerkeszteni:

Killing Floor 2\KFGame\Config\KFMaxPlayers.ini

DeutschH 2016.02.17. 20:14:44

Sziasztok!
Letöltöttem a fent említett helyről a játékot amikor elindítom kiírja hogy frissítsem és nem indul el a kérdésem az lenne, hogy mi lehet a probléma illetve ha lehet szeretnék egy rövid leírást kérni hogyan játszhatnánk LAN-ban válaszotokat előre is köszönöm.

SZU 2016.02.25. 21:51:49

@DeutschH:

Valóban. Majd utánanézek mi a legfrissebb már használható verzió.

SZU 2016.02.26. 15:52:32

Na igen, amit én feltöltöttem az a 10-es verzió és már a 20-asnál járnak.

kat.cr/killing-floor-2-digital-deluxe-edition-v1019-incl-ultimate-launcher-royalgamer06-t11759379.html

Itt a telepítője a 19-es fullnak. Ha majd leszedtem és felupdateltem működőre, akkor én is felrakom valahova.

SZU 2016.02.27. 11:06:55

No elkészült. Ez már 21-es verzió és szintén megy másolva.

Ebbe is belesütöttem a 16 players. Viszont újra kell majd hackelni a szinteket, akinek szüksége van rá.

Killing Floor 2
https://mega.nz/#F!kBkBiCoD!3kyt7GINMZzqeFQMmys0iQ

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2016.02.28. 18:49:23

@SZU: nagyon köszi a segítséget! Rád mindig lehet számítani! ;)

SZU 2016.03.03. 17:44:38

@Csubi8: mi offline LANosok tartsunk össze! =)

Sanyesz777 2016.03.07. 16:53:08

Sziasztok!
Működik a verzió, viszont olyan gondom van,hogy nem menti el az xp-met? Most ez direkt ilyen vagy van valami megoldás? Illetve tudna-e valaki hacket ami nem a cheat engine. Akár felülírni is jó lenne.

SZU 2016.03.12. 20:00:04

@Sanyesz777: Csak cheating engines hacket ismerek. Kb. 10 perc alatt meg lehet csinálni max-osra az összes perket, van youtube videó is a műveletről.

Nem próbáltam ki, hogy menti-e az xp-t, mert rögtön cheating enginnel felnyomtam 25-ösre mindegyik perkemet, kipróbáltam az új gunslinger perket és aztán kiléptem feltölteni a pakkot.

pitbulls 2016.03.27. 19:29:39

Köszöntök minden kedves felhasználót!

A segítségeteket szeretném kérni.
Az lenne a kérdésem, hogy letöltöttem a Killing Floor 2 v1022_Repack_by_(W.A.L) verziót és mit kell csinálnom a telepítést követően, hogy offline lan-ban tudjunk játszani?
Egy részletes leírás nagyon sokat segítene.

Előre is köszönöm a válaszokat!

SZU 2016.03.28. 13:16:16

@pitbulls: Szia, a legegyszerűbb az lenne, a az én linkemen lévőt letöltenéd és csak nyomnátok a játékot.

De ha mindenképpen azzal akarsz játszani, amit most szedtél le, akkor elvileg el kell indítanod a kf2launcher.exe-t.

Ott host game alatt beállítani admin nevet, jelszót, pályát stb. web admint bepipálni és host server.

Ezután mindenki aki csatlakozni akar az client fülre kattint. Beírja a szerver IP címét és portját és join.

A főmenüben ha nem látod a játékot a multiplayer lan alatt, akkor konzol, open xxxx.xxxx.xxxx.xxxx:portszám-al ahol az X az természetesen az IPje a szervernek.

SZU 2016.03.28. 13:17:58

@SZU: Ja, minden LANos móka előtt az összes tűzfalat és vírusírtót érdemes kilőni. Mert a tűzfal a lant blokkolhatja, a vírusírtó meg a töréseket.

Ráadásul sok játéknál tapasztaltuk, hogy a tunngle/hamachi VPN kliensek által generált virtuális hálókártyák is betesznek a LAN játékoknak, mert félreirányítják a kliensek játék felderítéseit.

Érdemes a LAN erejéig ezeket az extra hálókártyákat tiltani.

pitbulls 2016.03.28. 17:27:44

Szia!

Köszönöm szépen a gyors és tökéletes választ!
Megfogadtam a tanácsodat és letöltöttem az általad linkelt verziót.

Ha kipróbáltuk értesítlek, hogy hogy ment. :)

a1R 2016.12.12. 12:34:13

Sziaasztok! Valaki egy müködő verziót feltudna tölteni egy torrent oldalra ?

SZU 2016.12.30. 21:12:21

@a1R: Torrenttel nem foglalkozok.
Ez hátha megteszi:

Killing Floor 2
https://mega.nz/#F!oBkw0Lgb!b9VYhX0EqlFzPKL64RN-NQ

A legfrissebb, pár napja LANon kipróbált verziója, jópár új perk, meg pálya van benne, valamint VS mód is.

a1R 2017.01.20. 08:37:04

Köszönöm a linket :) 4x probáltam meg valamiért ez a megás nem akarja :S 1048 nincs meg valakinek ami működik LAN-ba ?

SZU 2017.02.19. 22:22:38

@a1R: Nem lehet letölteni, vagy le lehet, de nem indul el?

Atin 2017.09.23. 22:49:05

Sziasztok!

Most töltöm ezt a verziót, eddig kipróbáltam már vagy 5 öt, de még egyszer sem sikerült elinditani lanban.

Láttam, hogy írtátok host game alatt beállítani, viszont nálam csak "Play Online", "Browse Server", "Offline", "Tutorial" van.

Én csinálok/csináltam rosszul, valamit, vagy a verziók voltak rosszak?

Köszi.

Ifj Németh István 2018.12.24. 11:42:54

@SZU: Valami kis segítséget hogyan kell összehozni ezzel a verzióval a lant?

SZU 2018.12.24. 20:50:02

@Ifj Németh István:

Küldtem emailt a telefonszámommal. Elvileg mennie kellene, de bevallom már legalább 1 éve nem játszottam ezzel a játékkal LANon.

zoombiee 2019.11.21. 20:01:06

Sziasztok,

A feltöltött verzió jól működik és sokat lanoztunk vele, viszont elég régi verzió. Van rá valami megoldás, hogy az újabban beszerezhetővel is lehessen játszani? Mivel a Szerver készítő ami ehhez van nem működik nekem más verziókkal. Tudnátok ebben segíteni?

Amand 2019.11.22. 07:52:59

@zoombiee: Szia! Kedvenc kalóz oldalunkon, ami n-el kezdődik és core-ra végződik megtalálható a legfrissebb verzió, az összes update-el. Nemrégen töltöttem le én is, majd most december tájékán fogjuk beröffenteni a haverokkal, most még a Zombi Army Trilogy van folyamatban :D Ezekre van szükséged az említett oldalról:
Killing.Floor.2.Grim.Treatments-CODEX
Killing.Floor.2.Grim.Treatments.Update.v1087-CODEX

Viszont közben rájöttem, hogy ha a játék frissül, a launchert is frissíteni kell, hogy támogassa a frissítéseket, legalábbis szerintem, abból pedig csak 1072 a legfrissebb, a játék pedig már 1087. Ha lesz egy kis időm, majd jobban utánanézek. Itt a legfrissebb launcher:
steampowered.com/sharedfiles/filedetails/?id=1574302037
süti beállítások módosítása