Leírás

Ezen az oldalon olyan játékajánlásokat láthattok, amelyekkel helyi hálózatban lehet játszani (CSAK offline LAN-ban, tehát internetcsatlakozás nélkül). Csak az általunk kipróbált és ajánlott játékok kerülnek fel!

Események

Nincs megjeleníthető bejegyzés.

LAN-os játékok

Címkék

Call of Duty: Modern Warfare 2

2013.10.21. 15:00 Csubi8

Amikor a Call of Duty sorozatból kihozták az első Modern Warfare-t, még ők sem gondolták, hogy ilyen kedvező fogadtatásban részesül. Ezek után nem is volt kérdés, hogy kihozzák a következő részt, amely 2009-ben látott napvilágot.

A játék ütős, pergős, szerintem érdemes elolvasni a magyar nyelvű bemutatót, aki nem ismeri.

LAN részről rossz híreim vannak, a gamma STEAM-en keresztül játszható... persze a játékról nem beszélnék itt, ha nem lenne megoldás az OFFLINE LAN-ra. Igaz, hogy kb. 3 napomba került, de megvan a megoldás. :)

Ha megvan a játék telepítése (Skidrow változattal próbáltam), csak le kell tölteni a mellékelt fájlokat (igen, kicsit nagy: több mint 1 gigás a DLC-k és patchek miatt) és kicsomagolni a játék könyvtárába (de van benne egy readme.txt, ami leírja részletesen a teendőket). 100% működési garancia! :D

Lehet Multiplayerben játszani és meg van oldva a két fős kooperatív mód is (SpecOps).

Minimál gépigény:
CPU: Intel Pentium 4 3.2 GHz, vagy AMD Athlon 64 3200+ processzor
RAM: 1 GB
VGA: 256 MB
HDD: ~13 GB

48 komment

Címkék: coop FPS Lan

A bejegyzés trackback címe:

https://lanparty.blog.hu/api/trackback/id/tr725586366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suppahmarkie 2013.12.29. 14:03:58

Üdv ! és ha lanon vannak akik eredetivel játszanak, én azzal tudok velük?

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2013.12.31. 07:50:22

@suppahmarkie: szeva, sajnos mindenkinek egy verzió (egy fajta változat) kellene. ha valakinek eredetiben van, az úgyis csak neten keresztül tud játszani, mert ha jól tudom a játék steam-es.

én ilyenkor azt csinálom, hogy - hiába ha a játék eredetiben van meg - letöltöm a kalózt netről és azzal lanozok (és mindenkinek azt tesszük fel).

Nyekk85 2014.01.02. 12:55:01

Szia egy kis segítséget kérnék mindent úgy csináltam ahogy le irtad a mappákban,de mikor elinditom a játékot akkor ezt a hiba üzenetet kapom..." Exceeded limit of 1200 'weapon" Találkoztál e ilyenel vagy??? Probáltam olvasgatni a netten de nem sok sikerrel,mindenki azt irja hogy a stemmen kell megoldani de úgye nekem ilyen nincs... Remélem tudsz segiteni... Üdv Zsolti

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2014.01.02. 13:41:22

@Nyekk85: szia, én a múltkor az egyik játéknál vettem észre (left 4 dead 2), hogy hiába nem kell steam hozzá (mármint nem kell belépni a steambe és nem kell élő internetkapcsolat hozzá), a STEAM alapprogramot fel kellett telepíteni hozzá (fogalmam sincs miért).

talán ezt kéne megpróbálnod, hogy letöltöd a STEAM-et és feltelepited (nem kell regisztrálnod magad). egy próbát megér, mert amúgy nem találkoztam az általad irt hibaüzenettel.

majd jelezz már lécci vissza, hogy sikerült-e.

Nyekk85 2014.01.02. 17:10:28

Szia semmi változás,nem akar elindulni,egy istenért sem... Csak a fent emlitet hiba üzenetet nyomasa... Nem tudom hogy miért csinálja végig olvastam a Google hozzá szólásokat de semmi... Nem tudom mi tévő legyek... Üdv

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2014.01.02. 17:14:38

@Nyekk85: majd megnézem, hogy otthon nekem melyik kalóz változat van meg a játékból (Skidrow, stb), mert lehet hogy ott a gubanc.

Nyekk85 2014.01.02. 17:16:07

Ok elméletileg nekem is a Skidrow változat van azt szedtem le...

Nyekk85 2014.01.02. 20:38:32

Szia na végre sikerült,elinditanom a játékot szerintem egy másik Pachés Creck kellet hozá és utána minden egyes dolgot ujbol be másolni amit te ajánlotál...
Egy dolgot szeretnék kérdezni hogy amikor azt a kis programot elinditom akkor mien Ip cimet adjak meg mindegy(csak hogy megjegyezem)Vagy??? A válaszodat elöre is köszönöm...

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2014.01.03. 09:25:15

@Nyekk85: szia, én is feltelepitettem, mert már elfelejtettem. :)

a kérdés az, hogy mit szeretnél játszani, mert más a beállítás a MULTIPLAYER-nél (ahol többen játszotok), mint a SPECOPS kétszemélyes küldetéseknél.

a saját FIX ip cimedet (amit beállítasz Windowsban) mindenképp írd fel / jegyezd meg (és a tűzfalat kapcsold ki). ezt meg kell adni az elején.

a teljes folyamat kb. így néz ki:

1. Ajánlott a játékból a SKIDROW féle változat. Feltelepités. (nem kell patch, sem crack-elés)

2. A "CODMW2-OFFLINELAN.ZIP" fájlból mindent kicsomagolni a játék főkönyvtárába (felülirni mindent).

3. Fix IP cimek beállítása a gépeken (szerver IP cim megjegyez), tűzfalak kikapcsolása!!

4a. OFFLINE MULTIPLAYER

SZERVER CSINÁLJA:

- "COD MW2 Loader.bat" inditás

- "Multiplayer (LAN or Online) - Host" (1es gomb), IP cim beir (amin a szerver fog futni), Nickname megad... stb és a játék el fog indulni (előtte lehet pár hibaüzenet, ahol csak OK-t kell nyomni).

- A játékban: Play ONLINE-ra katt.
- FIND GAME és kiválasztasz egy játéktipust. F4-es gomb lenyom és kiválasztod a pályát és egyéb beállításokat. (utána várni a kliensekre)

KLIENSEK CSINÁLJÁK:

- "COD MW2 Loader.bat" inditás

- "Multiplayer (LAN or Online) - Client" (2es gomb), a szerver IP cim beir, Nickname megad... stb és a játék el fog indulni (előtte lehet pár hibaüzenet, ahol csak OK-t kell nyomni).

- A játékban: Play ONLINE-ra katt.

- FIND GAME és kiválasztod azt a játéktipust, amit a szerver is választott.

- Pár másodperc (visszaszámlálás) és indul a játék.

4b. COOPERATIV (kétjátékos) - SpecOps küldetések

SZERVER CSINÁLJA:

- fix IP cimed megjegyezni és megosztani a klienssel.

- "TeknoGods_MW2SP.exe" elindit

- Játékban "Special ops", "Two Players..." kiválaszt és várni a kliensre.

KLIENS CSINÁLJA:

- "TeknoGods_MW2SP.exe" elindit a következő paraméterrel: --ip=host ip cime

pl. TeknoGods_MW2SP.exe --ip=192.168.0.5

- A játék elindulása után nyomj F12 gombot és mehet a játék.

+1 tipp: A játékos nevének megadásához nyisd meg az "alterIWnet.ini" fájlt (játék főkönyvtárában) és írd át a Nickname-et.

Jó játékot :)

Nyekk85 2014.01.03. 09:38:17

Köszönöm szépen a válaszod sokat segíttet,minden féleképen egy valaki a servert létre hozza és a többiek a csatlakoznak kb 6-8 személy.... Köszönöm még egyszer a segitséget... Üdv Zsolti

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2014.01.03. 09:42:12

@Nyekk85: Szivesen. Még annyit, hogy szerintem ha LANoztok, vigyétek magatokkal a Modern Warfare 3-at is. A 2-es elég kényes (ahogy láthatod), a 3-asnál könnyebbek a beállítások. ;)

Nyekk85 2014.01.03. 13:35:35

Szia Call of Duty: Modern Warfare 3-mindegy hogy mijet szedek le a netröl,van sima meg Reloaded(útobit szedték le legtőben)...

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2014.01.03. 14:00:51

@Nyekk85: szia, igen jó lesz a Reloaded változat.

nimike20 2014.04.08. 23:12:57

sziasztok, nekem egy olyan kérdésem lenne hogy.: Működik a Spec ops (mellesleg nagyon tetszik :D ) és hogyha szeretnénk lanba játaszni haverokkal multiba egymás ellen, akkor ha letöltöm a LAN Multiplay fájlokat akkor lehet egyszerre mondjuk egyszer Spec ops egyszer meg Multiplayer ? remélem érthetően fogalmaztam :) előre is köszi :)

Gorka 2015.09.20. 18:23:05

Sziasztok! Már mindent kipróbáltam de képtelen vagyok összehozi a kapcsolatot a másik géppel.Két Pc, upc routerrel összekötve.A leírtak szerint jártam el és nem találja a szervert a másik gép. Win 7-et használunk. A játek verzió is ua.Fix ip stb .Ha van ötletetek ,örülnék. Előre is köszi Ghost Reconon simán lanozunk internet kapcsolat mellett is .

Gorka 2015.09.27. 13:34:11

Sziasztok! Minden nagyon szuper!:) Az egyik gépről hiányzott a NET 4.XXX keretrendszer ezért nem tudott csatlakozni.Köszi Csubi8 igazán klassz a lan game!!!

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2015.09.28. 06:05:15

@Gorka: hali, örülök hogy sikerült összehozni! néha csak egy-egy apróság hiányzik, de a lényeg hogy az oldalra felrakott játékok 100% kipróbálási garanciával vannak feldobva. némelyiknél többet kell szöszölni, de mennek. ;)

Gorka 2015.10.27. 07:08:02

Sziasztok!
A gond a következő :A MW3 coop fájlokat nem tudom letölteni mert a 2.7 Gb letöltés után hálózati hibát ir ,a letöltés megszakad . Kb 10x próbáltam.
2. Ha esetleg tudna valaki egy linket küldeni honnan tudnám leszedni az MW2-t.Mert ami nekem van meg abban nincs multi:(
Előre is köszönöm.

Gorka 2015.12.06. 19:56:20

Szia! Csubi ha esetleg tudnál adni egy linket ahonnan letudnám szedni az MW2-t reloaded változatát nagyon örülnék.Az enyémen megy klasszul a coop de a multi sajnos nincs rajta.Próbáltam már sok változattal de ahogy irtad, a Reloded változat a jó.
Előre is köszönöm
Egy lelkes Lanista! :)

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2015.12.07. 11:12:17

Szevasz,

Megnéztem a honlapon (meg a játékaim között) és NEM a reloaded változat kell, hanem a SKIDROW változat.

thepiratebay.la/torrent/5182431/Call_of_Duty_Modern_Warfare_2_PROPER-SKIDROW

üdv
Csubi8

Gorka 2015.12.07. 19:25:15

Hali ! Köszönöm szépen!

Gorka 2015.12.08. 19:51:55

Üdv! Tökéletesen megy a Coop és a TDM is:) Köszi Csubi:)

tRobi 2016.03.04. 20:17:42

ÜDV! Minden megvalósult a leírtaknak megfelelően, de amikor szervert indítanék kiírja, hogy "Colud not connect to server configured" és kiírja egymás után egy csomószor a HELYESEN beírt ip címememt... Valakinek lenne ötlete? Előre is Köszönöm!

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2016.03.05. 08:59:49

@tRobi: szia, első tippem a tűzfal lenne, ami miatt nem tud csatlakozni. windows tűzfal, eset nod32, ilyesmi. ezeket kéne lelőni egy kicsit, amíg kipróbálod. és milyen oprendszer?

tRobi 2016.03.05. 09:38:41

@Csubi8: tűzfalat már lelőttem. most a vírust is, viszont új probléma jelent meg: azt írja, h túl hosszú a host name.
Az az érzésem, mintha az eddig korábban beírt ip cimeket, host neveket mindig egymás után hozzárakná az előzőhöz. A hibaüzenetnél is egyre hosszabb lett az ip cím (egymás után berakta a korábbi próbálkozásokat).

Gábor Somogyi 2016.11.04. 19:56:24

Sajnos nem tölti le a 4es rar filet. Mi lehet az ok?
Tényleg valami baj van vele?

A(z) OneDrive vírust talált a(z) codmw2_lan.part04.rar fájlban, ami ártalmas lehet a számítógépére, ezért leállította a letöltést.

Signoria 2016.11.27. 00:17:31

Nekem se szedi le a 4. rar-t.
Fel tudnátok tenni esetleg újra?
Vagy máshova?
Csak az hiányzik, a többi megvan már.
Egyébként nagyon hasznos és jók a leírások. MW3 és BO-t próbáltuk ki, mindkettő tökéletesen működik.
Köszönjük ;)

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2016.11.27. 13:19:15

@Gábor Somogyi: szia, feltoltom most még egyszer (megpróbálom egy fájlként), aztán le is szedem, megnézem jó-e. szólok ha kész vagyok, bár lassan tolja fel :D köszi hogy szóltatok

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2016.11.27. 13:20:25

@Signoria: szia, megprálbom még egyszer felnyomni (most egy fájlként), aztán le is szedem, megnézem jó-e. szólok ha kész vagyok, bár lassan tolja fel :D köszi hogy szóltál

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2016.11.27. 14:10:46

@Signoria: szia, felrakva a fájl (egyben), le is tudtam tölteni: használjátok!

Signoria 2016.11.29. 10:03:05

@Csubi8: Köszönjük szépen, ez már tökéletesen működik ;)
Még annyi kérdésem lenne, bár nem pont ide tartozik, mégis témán belül,
hogy ennél tudok pályát választani, illetve a pályabeállításokat módosítani.
Viszont a BO-nál és a MW3-nál ezt hogy tudnánk megtenni?
Nem találtam sehogy, és mindig ugyanazokat dobja be kb 2-3 pályát csak.
Válaszodat előre is köszönöm!

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2016.11.29. 22:07:04

@Signoria: szia, a BO-nál a cikk végén van egy szöveges fájl (txt), azt láttátok?
www.oih.hu/lanpartyblog/blackops_ded.txt

abban sok érdekes dolgot leírtam... :@)

Signoria 2016.11.30. 19:17:56

Szia! Eddig nem láttam, de köszönöm hogy küldted a linket, most már a BO is megfelelően variálható. Viszont az MW3-nál sehol nem láttam ilyesmit, de szólj ha csak elsiklottam felette.
Gondolom hasonló elven működik akkor az is, vagy van esetleg hozzá ilyesmi leírásod mint a BO-hoz?

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2016.12.04. 19:42:45

@Signoria: szia, néztem az MW3-hoz is van egy PDF képekkel és leírással magyarázza hogyan kell szervert késziteni. Ahány COD annyiféle módon kell szervert csinálni. :D Igy szép az élet.

Signoria 2016.12.14. 21:30:02

@Csubi8: Áhá, megvan, hát nagyon köszönöm a segítséget. Már csak alkalom kell hogy kipróbálhassuk :D

sysko82 2017.06.29. 16:03:29

Üdv. Segítség! :) Van 4 db irodai wlan-os Asus laptopunk wifi routerrel. Fix Ip beállítva (látják egymást a gépek hálózaton),tűzfal és vírusírtó kikapcsolva. Szerver gépen minden oké,várakozik a többi kliensre,de a többi gépen mikor eljutok odáig,hogy play online,nem csinál semmit csak várakozik és keresi a szervert. Legális legfrissebb win10 van a gépeken. Mi lehet a gond? Láttam egy előző hozzászólást, hogy a kliens gépeken a legutolsó hibaüzenetet amikor oké-zni kell,ott az ablakban többször megismétli a szerver gép ip-jét......ja és a netet nem húztam ki. Valami ötlet? Köszi. :)

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2017.06.30. 20:37:02

@sysko82: szia, több hibaforrás is lehet, ugyanis:
- én windows 7-el próbáltam (win10-ben lehet hogy a biztonsági hálózati beállítások "erősebbek", azaz nehéz rávenni, hogy átengedje a játékot bizonyos porton, vagy ilyesmi.
- én a játékokat internet nélkül teszteltem, tehát direkt kihúztam a netet, hogy még véletlenül se frissitsen, vagy ott keressék egymást a kliens-host gépek.
- az utolsó pedig hogy "madzagos" hálózatot alakítottam ki, persze ez csak kifogás, mert vezetéknélkülivel is ugyanúgy mennie kell

A fix IP (IPv4) cimeket a következőképpen állitottátok be? hogy (PÉLDA):
szerver: 192.168.0.11
host1: 192.168.0.12
host2: 192.168.0.13
stb (az alapértelmezett átjáró - alatta - 255.255.255.0

- és ugye mindenkinek ugyanaz a COD van letöltve? (ugyanaz a verzió, nehogy valakinek eredeti játék legyen, valakinek meg kalóz)

remélem segített valamelyik a fentiekből. :) üdv

sysko82 2017.07.02. 08:27:21

Szia! Megpróbáltam elölről, netet is kihúztam és kábellel kötöttem össze a gépeket a routerrel és a példában szereplő ip-ket állítottam be és természetesen ugyanaz a SKIRDOW 2 dvd-és verzió van felrakva mindegyik gépre, nem is crackelem, csak azt csomagolom ki a játék főkönyvtárába,amit innen töltök le. Rögtön az első indításnál felugrik egy hibaüzi abalk...bal felső sarokban "alterIWnet" és így kezdődik a hibaüzenet: System.NetWebException: A távoli név nem oldható fel.:'alteriw.net' a következő helyen: System.Net.WebClient.DownloadDataInternal(Uriaddress,WebRequest&request)...stb.
Win10-et nem tudom babrálni,mert gyári eredeti irodai laptopok...:)
De a jó hír viszont, hogy az MW3-at meg elsőre sikerült megcsinálni,többféle képpen kipróbáltam, win10-en megy,netet se kell kihúzni,virusírtó is megy és a tűzfel sincs kiiktatva és kábel nélkül wifin is megy. :) Köszönöm!

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2017.07.04. 08:14:11

@sysko82: szuper! arra emlékeztem, hogy a codmw3 sokkal könnyebb volt beállításügyileg :D lehet hogy 2017-ben újra letesztelem az MW2-t, hátha változott valami.

Ákos Joó 2020.07.01. 13:06:08

Hali!

Nekem olyan problémám van hogy win10 rendszer van és elinditom a spec opsot ahogy kell akkor dll faildet ir.
Pedig anno win7-en müködöt nagyon frankón

Ákos Joó 2020.07.01. 13:06:43

Bocs!

Hogy tudsz segiteni hogy mi lehet a baj?

Elöre is thx!

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2020.07.03. 07:27:23

@Ákos Joó: szia, megnézem majd. bár a saját gépemen még win7 van (kifulladásig, Tesó!) :D de van itthon Win10-es gép. szóval kis időt kérek, felrakom és megnézem. (a nénikéjét a Windows 10-nek, hogy lehet, hogy az összes játékot újra le kell tesztelnem. :/

Csubi8 · http://lanparty.blog.hu 2020.07.03. 12:14:09

@Ákos Joó: szia, megnéztem, kipróbáltam, nem megy. ugyanazt a programot (ugyanaz a változat a CODból) tettem fel Win7-re, hasít mint gép, ugyanaz ment fel szűz Win10-re és DLL hiba. Most elkezdtem másolgatni DLL-eket, Visual C++ redist cuccokat telepíteni, meg Directx-et, Javat és egyebeket telepíteni, ami ideiglenesen kinyírja a DLL hibát, de vele együtt más hiba jön elő, el sem indul a multiplayer. Szóval amit sejtettem, hogy ilyen régi játékokkal nem lehet WIN10-en lanozni, felejtsétek el. DObjatok fel egy Win 7-et, vagy 8.1-et.

Ákos Joó 2020.07.08. 20:32:31

Hali sziasztok!
Meglett a hiba.
Megy win 10-en. A windos defender észlelte a dll fáljt és blokolta. Engedélyeztem ez után elindult.
A másik gond hogy nem tudtunk egymásra csatlakozni hiába nyomtunk F12.
A leírásban tippnek irták a nickname átirást hol ott azt is átkell irni mivel mindenkinek ugyan az a név van ezért nem tudtunk csatlakozni.
Hiba megvan oldva és köszönöm a segítséget!

Ákos Joó 2020.07.08. 21:33:42

Multit még nem próbáltam!
süti beállítások módosítása